Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu dostosowania się do Twoich preferencji oraz w celu zapewnienia Ci wygody podczas przeglądania strony www.
ul. Kraszewskiego 1, 33-380 Krynica-Zdrój
REGULAMIN CITY CENTER APARTMENTS
Oddajemy do Państwa dyspozycji komfortowe i kompleksowo wyposażone apartamenty. Położone w centrum Krynicy-Zdrój.
Świadczymy usługi krótkotrwałego zakwaterowania bez dodatkowych świadczeń wymaganych w obiektach hotelowych.
Każdy apartament jest dokładnie przygotowany (posprzątany) na przyjazd gości.
Na wyposażeniu apartamentu mamy pościel, ręczniki oraz zestaw powitalny.
REZERWACJE ONLINE
- Istnieje możliwość szybkiego i prostego procesu wyboru i rezerwacji.
Należy wybrać odpowiedni dla siebie apartament oraz wypełnić krótki formularz. Następnie, drogą mailową otrzymacie Państwo potwierdzenie rezerwacji, a także szczegóły płatności.
Do kosztu pobytu w apartamentach doliczana jest jednorazowa opłata serwisowa za przygotowanie apartamentu, której wysokość jest wyświetlana przy dokonywaniu rezerwacji i automatycznie dodawana do kwoty rezerwacji.
E-mail potwierdzający rezerwację otrzymany bezpośrednio z programu rezerwacyjnego obsługiwanego przez hotres.pl przedstawia koszty pobytu, łącznie z kwotą podatku VAT i opłatą serwisową apartamentu. Podane ceny są cenami brutto. W usługach noclegowych obowiązuje 8% podatku VAT.
Istnieje możliwość zarezerwowania apartamentu przez telefon lub e-mail:
E-mail: biuro@citycenter-apartments.pl
Telefon: +48 881-911-911 lub + 48 668-852-482
Obsługa rezerwacji czynna jest 7 dni w tygodniu 9:00-20:00
Doba hotelowa zaczyna się od godz. 15.00. Co najmniej godzinę przed przyjazdem prosimy o kontakt z Rezydentem pod nr tel. 881-911-911 w celu potwierdzenia godziny przyjazdu (kontakt do Rezydenta podany będzie także przy potwierdzeniu rezerwacji).
Wcześniejsze zameldowanie jest możliwe tylko po uzgodnieniu telefonicznym z Rezydentem, za dopłatą określoną przez Rezydenta.
W dniu wyjazdu doba hotelowa kończy się o godz. 10.00. Późniejsze wymeldowanie jest możliwe po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym z Rezydentem, za dopłatą określoną przez Rezydenta.
Wszelkie usterki wynikłe w trakcie pobytu w apartamencie prosimy na bieżąco zgłaszać Rezydentowi, by, w miarę możliwości, można je było jak najszybciej usunąć.
Za uszkodzone lub zagubione przedmioty (meble, karty do drzwi, sprzęt RTV i AGD, wyposażenie stałe apartamentu oraz wszystko, co znajduje się w apartamencie i jest oddane do użytku Gości) Goście ponoszą pełną odpowiedzialność materialną.
Szkody wynikające z nieprawidłowej eksploatacji wynajmowanego apartamentu lub przekazanego mienia, a powstałe z winy korzystających z nich Gości, są rozliczane na miejscu, tj podczas pobytu Goście winni uiścić kwotę, która wystarczy na pokrycie kosztów naprawy uszkodzenia, zakup zniszczonej lub zgubionej rzeczy. Rezydent lub wyznaczona przez firmę City Center Apartments osoba dokonuje wyceny strat/uszkodzeń.
W przypadku, gdy Goście opuszczą apartament i nie zgłoszą powstałej szkody, obciążymy Gościa po jego wyjeździe.
Nie ponosimy odpowiedzialności za pozostawione w apartamencie przedmioty wartościowe i środki pieniężne
Naszych Gości obowiązuje zachowanie ciszy nocnej w godzinach 22:00-06:00
Nie odpowiadamy za niedogodności spowodowane z przyczyn od nas niezależnych, np. przerwy w dostawie prądu, ogrzewania czy wody, brak sygnału TV lub WiFi, remont sąsiednich mieszkań czy budynków
W apartamentach obowiązuje bezwzględny zakaz palenia papierosów. W przypadku złamania tego zakazu Gość zostanie obciążony kwotą 500 zł za likwidację powstałego zapachu.
Zgodnie z obowiązującymi przepisami do wystawienia faktury potrzebujemy aktualny Nr NIP, który powinien by podany w momencie rezerwacji. Chęć otrzymania faktury proszę zgłaszać PRZED dokonaniem płatności, najpóźniej w dniu zameldowania.
- Potwierdzeniem rezerwacji jest wpływ zadatku na konto firmy w wysokości minimum 50% wartości rezerwacji, w terminie nie późniejszym niż 48 godzin od momentu złożenia rezerwacji
- W tytule przelewu należy podać: imię i nazwisko oraz numer rezerwacji.
- W przypadku braku wpłacenia zadatku lub całości kwoty w ciągu 48 godzin od momentu zarezerwowania pobytu, rezerwacja zostanie anulowana.
- Pozostałą część kwoty należy uregulować najpóźniej w dniu zakwaterowania w formie przelewu. Istnieje możliwość dopłaty reszty należności gotówką, po wcześniejszym ustaleniu tego z Rezydentem.
- Rezerwacja apartamentu wiąże się z brakiem możliwości zwrotu zadatku.
- Brak dokonania wpłaty zadatku w terminie wskazanym przez City Center Apartments oraz brak kontaktu z Klientem może skutkować anulowaniem rezerwacji w dowolnym terminie.
- Do 30 dni przed przyjazdem gość może zmienić datę rezerwacji lub uzyskać voucher na wpłacony zadatek.
W przypadku rezygnacji z pobytu w apartamencie, zadatek nie zostaje zwrócony.
REKLAMACJA
- W przypadku nienależytego wykonania usługi przez City Center Apartments Gość ma prawo złożyć reklamację.
- City Center Apartments w terminie 30 dni od dnia złożenia reklamacji ma obowiązek udzielić odpowiedzi na reklamację. W przypadku braku odpowiedzi na reklamację w terminie wskazanym w zdaniu poprzednim uznaje się, że operator uznał reklamację. Odpowiedź na reklamację City Center Apartments przekazuje Gościowi na papierze lub innym trwałym nośniku (np. za pomocą poczty elektronicznej na adres Gościa podany operatorowi).
- W przypadku nieuwzględnienia żądania Gościa zawartego w reklamacji, Gość ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania sporu i dochodzenia roszczeń.
- Gość może skierować sprawę do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy właściwym Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu z operatorem – na podstawie art. 37 ustawy o Inspekcji Handlowej. Formularze wniosków o wszczęcie postępowania dostępne są na stronach internetowych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej. Postępowanie prowadzone jest w oparciu o reguły wskazane w rozporządzeniu Ministra Sprawiedliwości z dnia 25.09.2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich. Wykaz Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej dostępny jest na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Klient ma również prawo zwrócić się do właściwego Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej o przeprowadzenia mediacji w celu polubownego zakończenia sporu pomiędzy Konsumentem a Operatorem – na podstawie art. 36 ust. 1 ustawy o Inspekcji Handlowej.
- Na stronach internetowych poszczególnych Inspektoratów oraz w ich siedzibach dostępne są szczegółowe informacje dotyczące w/w form rozstrzygania sporów. Rozstrzygnięcie sporu w powyższych trybach uzależnione jest od zgody obu stron sporu na taką formę rozstrzygnięcia. Powyższe postanowienia Regulaminu mają charakter informacyjny i nie oznaczają, iż City Center Apartments wyraża na przyszłość zgodę na rozstrzygnięcie sporu w powyższych formach.
Ponadto Gość może skorzystać z pomocy organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów lub zwrócić się o pomoc do miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów.
- Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy City Center Apartments a Gościem, który jest Konsumentem, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy City Center Apartments a Gościem, który nie jest Konsumentem, zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę City Center Apartments.
- W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie mają przepisy obowiązujące na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
ROZWIĄZANIE UMOWY
- Zastrzegamy sobie prawo do odstąpienia od umowy bądź zaoferowania lokalu innego niż
zarezerwowany Lokal w przypadku, gdy z przyczyn obiektywnych (siła wyższa) korzystanie z zarezerwowanego Lokalu nie jest możliwe. Jeśli zamienny lokal nie odpowiada oczekiwaniom Gościa, ma on prawo do odstąpienia od umowy najmu, wpłacony zadatek zostanie zwrócony.
- W przypadku wystąpienia niemożliwych do przewidzenia okoliczności, których skutków nie można natychmiast zlikwidować zwyczajowymi środkami, City Cenetr Apartments rezerwuje sobie prawo zaproponowania klientowi Lokalu zastępczego podobnego do Lokalu pierwotnie zarezerwowanego w tym samym lub innym obiekcie.
- City Center Apartments ma prawo, w przypadku wystąpienia zjawisk mających charakter siły wyższej wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym. Dotyczy to również przypadków, w których bezpieczeństwo osobiste Klienta lub jego majątku, z powodów niezależnych od City Center Apartments lub właściciela Lokalu, nie będzie mogło być zagwarantowane. Kwoty wpłacone przez Gościa podlegają natychmiastowemu zwrotowi z potrąceniem kwot należnych za usługi już wyświadczone.
- Odpowiedzialność Operatora z tytułu usług pośrednictwa w dokonaniu Rezerwacji i zawarcia świadczenia Usługi jest w każdym przypadku ograniczona do wysokości Opłaty Rezerwacyjnej. Wszelkie roszczenia związane z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem usługi należy kierować do Operatora.
- W przypadku siły wyższej tj. nadzwyczajnych okoliczności, niezależnych od żadnej ze stron, katastrof żywiołowych, strajków, działań wojennych lub innych sytuacji wyjątkowych uniemożliwiających realizację usługi zgodnie z umową, Operator jest zwolniony z odpowiedzialności.
- Opłata klimatyczna w wysokości 5,40 zł osoba/doba płatna w kasie Urzędu Miasta Krynicy-Zdroju lub przelewem na konto Urzędu Miasta
Nr konta: 53 8802 0002 2001 0000 1401 0001
W tytule należy wpisać Imię Nazwisko
- opłata za miejsca postojowe w garażach jest ustalana odgórnie przez Właściciela tychże miejsc i nie podlega negocjacji.
POBYTY DZIECI, OSÓB DODATKOWYCH ORAZ ZWIERZĄT
Dzieci do trzeciego roku życia są zakwaterowane bezpłatnie, pod warunkiem, że śpią z rodzicami. Dysponujemy łóżeczkiem turystycznym, koszt wypożyczenia łóżeczka to 100 zł za pobyt.
W przypadku przybycia większej ilości osób, niż jest przygotowany apartament, istnieje możliwość wypożyczenia dostawki hotelowej w cenie 100 zł za pobyt.
Nie przewidujemy pobytów zwierząt. Jednak jeśli zdecydują się Państwo zabrać ze sobą pupila, ponoszą Państwo pełną odpowiedzialność i koszty związane z pobytem zwierzęcia oraz za ewentualne za szkody spowodowane przez zwierzę.
INFORMACJE DODATKOWE
kody dostępu do apartamentu Rezydent udostępnia TYLKO po potwierdzeniu dokonania przelewu
każda następna rozpoczęta doba po terminie wymeldowania to koszt 500 zł
DANE FIRMY
City Center Apartments Sp. z o.o.
ul. Kraszewskiego 1
33-380 Krynica Zdrój
NIP: 734-354-65-58
REGON: 366667278
Polityka Prywatności
-Administratorem Państwa danych osobowych jest City Center Apartments Sp. z o.o. z siedzibą w Krynicy-Zdrój, ul. Stara Droga 12A/5, 33-380 Krynica-Zdrój (dalej Administrator). W kwestiach związanych z ochroną danych osobowych z Administratorem można się skontaktować przy pomocy adresu e-mail:
biuro@citycenter-apartments.pl lub pod numerem +48 881 911 911
Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu:
- zawarcia i wykonania umowy o świadczenie usługi drogą elektroniczną zgodnie z Regulaminem, w tym rozpatrywania ewentualnych reklamacji,
- w przypadku dodatkowo wyrażonej zgody – także w celu przesyłania Państwu treści marketingowych, zawierających w szczególności informacje o informacje o promocjach, usługach, konkursach, eventach a także dla potrzeb analitycznych i statystycznych związanych z wysyłaniem tych treści.
Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest:
- niezbędność ich przetwarzania w celu zawarcia i wykonania umowy o świadczenie usługi drogą elektroniczną (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- prawnie uzasadniony interes Administratora, polegający na obsłudze Państwa korespondencji oraz na realizacji działań marketingowych ( 6 ust. 1 lit. f RODO).
- Państwa dane osobowe są przechowywane przez okres korzystania przez Państwa z tych usług. Po zaprzestaniu korzystania z usług, dane osobowe w zakresie: imię, nazwisko, adres e-mail będą przechowywane jeszcze przez okres 3 lat dla celów rozpatrywania skarg oraz roszczeń związanych z korzystaniem z tych usług.
- Jeśli zażądają Państwo zaprzestania wysyłania treści marketingowych, Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres trzech lat od otrzymania tego żądania. Wówczas Państwa dane będą przechowywane jedynie w celu obrony przed ewentualnymi roszczeniami związanymi z tą wysyłką.
Przysługuje Państwu prawo do:
- żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych,
- wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych osobowych na potrzeby realizacji działań marketingowych,
- wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak jest warunkiem zawarcia umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną. Konsekwencją niepodania danych osobowych jest brak możliwości świadczenia usług przez Administratora.
- Państwa dane osobowe nie będą wykorzystywane do podejmowania zautomatyzowanych decyzji, w tym profilowania.
Oddajemy do Państwa dyspozycji luksusowo urządzone apartamenty, doskonale zlokalizowane w samym sercu Krynicy-Zdroju. Zaledwie krótki spacer główną ulicą Krynicy dzieli nas od słynnego Deptaka, Pijalni oraz najważniejszych atrakcji miasta.
+48 881 911 911 biuro@citycenter-apartments.pl FacebookBądź na bieżąco z informacjami, zapisz się do newslettera i otrzymuj informacje o nowościach i ofertach specjalnych
Już teraz, dostępna szybsza forma płatności przez Przelewy24